Rabu, 18 Februari 2009

bila anda terasa penat, jangan sekali-kali menyebut P.E.N.A.T.

PENAT. LETIH. TIRED. LEMAH.

oppsss..walaupun aku penat @ letih @ tired, tapi aku belum lagi lemah ok! Lemah-lembut itu benar. Yakin.

Minggu ke-3 bulan 2 ini memang mencabar physical dan mental ku. pada masa inilah semua perkara2 penting berlaku. Aku perlu menjalankan tugas sebagai Exco Akademik, Kerjaya dan Kepimpinan dalam
SMF (Sekretriat Mahasiswa Fakulti Perakaunan 09'), AJK Perhubungan Dalaman Kolej Melati, common test accountancy. Banyak betul kerja. Tapi aku masih boleh menulis post ini..hah??

Yang happy nya, masa aku mau pulang ke UiTM dari midV, aku terserempak dengan insani yang aku betul2 sudah terlalu lama tidak berjumpa. Jodoh2..pertemuan kami sangat singkat kerana aku betul2 kena rushing utk balik. Alahai..ruginya. Dah la lama sangat2 tak jumpa, dapat jumpa pun sebab kebetulan, masa pula tidak mengizinkan. Errmm..tak apa2. Mungkin next time aku boleh jumpa dia semula. Bila lah agaknya ye. Study elok2 dan get the degree 1st ye KAK AQILAH. hehe...perempuan rupanya. Alhamdulillah.

Ana masih sola. Ana yang ku maksudkan adalah AKU. Bukan rohANA, suhANA, diANA atau raihANA ok?! Kadang2 aku rasa bosan juga hidup sorang2. Yang aku maksudkan solo, adalah berteman (duet). hahaha. Mcm gila. Memang aku punya ramai rakan, tapi lain maksudku. aahh...malulah! yakkss...NEXT topic!

Teringin benar aku mau speaking in Arabic and Japanese fluently. Apa yang aku inginkan ini langsung tiada kaitan dengan phrase selepas ini. Hari tu, ada cikgu Maimun call aku, cakap yang kak hidayah (jiran) nak sambung PHD...in Law (maybe) kat Australia. Wah!! Aku degree ni pun tak lepas2 lagi. Be cool. Be cool. Aku mau graduate dengan knowledge yang penuh di dada. Aminn~~


GUE : aku belum siap teks ucapan!!! arrgghh!!!

Tiada ulasan: