Jumaat, 20 Februari 2009

perjalanan membeli buah2an bersamaku. mari ikuti KESAH ini.

10.50am - Skarang ni aku sedang menunggu cik Lel di seksyen2. Banyak kereta & bas rapid lalu lalang. (Ayt yg membosankn!) Tapi ini serius, asap yg dirembeskan dr bas2 ni menyesakkn prnafasanku. Dan aku rasakn kalau aku masih di bus stop ini selama 1jam, aku akn trus dibawa ke Pusat Kesihatan uitm. Debu2 di sini kalau dikumpulkn,aku rasekan boleh dijadikan 'compaq powder'. Betapa...lu pikir la sendri!!

Aku masih menanti. Mmg nk diikutkan hati mau saja aku balik rumah. Tapi disbbkn aku ni girl yg brtgjwb & lebih mementingkn tugas drp kehendaknya, maka aku redha jela. Petang ni aku ada meeting SMF, smlam ada meeting kolej. Dan semalam jgk aku dh habis test. Haha..tapi byk lagi tugas yg aku belum selesaikn.

Aku mau ke GIANT shah alam. Beli buah2an. Mcm yg aku katakn td.

GUE : sekarang pukul 11.12am. Cik Lel dh smpai. Maka aku nak fokus dlm pembelian. bai..!

Tiada ulasan: