Isnin, 16 Ogos 2010

ramadhan 1431H

1stly, i wanna wish u'll salam ramadhan 1431H.

so, sekarang ni dah masuk bulan ramadhan untuk sambutan yang ke20 tahun utk saya. meaning, dah masuk tahun ke20 saya menyambut bulan ramadhan. puasa month for this year, im hoping that i can fasting penuh for the whole ramadhan. i wish and i can. so as tarawih. never mind lah kalau saya hanya buat solat 8 rakaat or 20 rakaat. asalkan niat nak pergi tarawih tu dah ada. kan? mmg nak solat penuh this ramadhan. mana tau kan, kot2 next ramadhan dah tak sempat nak kecapi nikmat ramadhan. so kena kejar nikmat tu each year. sebab Allah akan berikan rahmatNya kepada sesiapa yg dikehendakiNya. dan moga2 saya adalah hamba yg menjadi pilihanNya. ameen.

so, memandangkan saya dah menetap kat luar dan bukan lg di kolej melati, kenalah belajar sedikit berdikari. masak, basuh kain (opss..baru teringat kain kat washing machine. alamak!), kemas bilik. i should be independent. yes. i would.

so, lepas ni ada class. i should prepare myself now. thats all for now. maybe next post i'll talk much about anything depends on my mood. oke. see u then.


GUE : 3 paragraph in row starting with word 'SO'. haha. unpredictable.

Tiada ulasan: