Sabtu, 13 September 2008

PUISI -tim

lately ni, aku cam ske lak nak publish puisi2 or sajak2 yg aku tulis dlu2. ntah la nape.. ermm, ni lagi stu hasil karya aku.. tiz poem dedicated to my mum - MIE..

Aku bingung bila memikirkan cinta
Orang kata cinta itu aneh tapi ajaib
Aku tanya pada diriku
Adakah aku dapat merasai cinta?
atau hanya mampu mendengar ceritanya?
Tapi, setelah aku ketemu kamu,
Aku rasakan cinta itu bukan aneh
bukan juga ajaib
Cinta itu mampu dirasai, didengari
malah dibelai dan diusap ceritanya
Baru aku mengerti erti cinta yang benar2
Aku ucapkan terima kasih padamu.
BUNDAKU...

GUE : aku create sjak ni tym aku form5 rasenye. byk sjk2 aku bg kwn2 bce, tapi ramai ckp ayt2 nye cam bese je. but for me,aku wat sjk,bkn tuk berbunga2, tapi tuk smpaikan dgn jelas setiap2 maksud dlm setiap2 perkataan tu. in other words, sng tuk phm. sjk aku ni bkn utk hanya 'pesajak2' yg ada naluri yg sgtttt dlm. tapi ckup lah skadar untuk tatapan insan yg punya hati dan perasaan. agar M.E.R.E.K.A. faham apa tujuan hidup ni. insyaALLAH...
bg yg bace, hope u'll like it!

Tiada ulasan: