Jumaat, 19 September 2008

senyap. sunyi. entah~

sejak 2 menjak ni, aku pikir blik ape yg aku dah buat dlm hidup ni. rupe2nye, byk tul dosa aku pada Yang Maha Pencipta. dari aku kecil sampai besar. dari sekecil2 dosa, sampai la sebesar2 dosa. mmg aku ni bykkkkk sgt2 wat dosa. mmg btul la. bulan RAMADHAN ni ajar aku byk bende.

last year, time aku kat matrix, byk changes yg berlaku pd diri aku. tiap2 ari nangis kenang byk sgt dosa. dosa yang tak tertanggung dan tak terhitung. dosa yang dicipta tidak sengaja dilakukan oleh insan biasa spt aku. byk2...

dan...
aku ade buat salah pd seseorg ni. dan aku nak anggap yg die dah x wujud (wlpun die smmgnye stll alive). maafkan aku. aku hanya insan biasa yg punya akal utk mentafsir, hati untuk merasa dan perasaan untuk luahan kata2. aku x terdaya. maafkan aku.

GUE : kepada M.E.R.E.K.A. yg sdg membaca, aku mohon ampun dan maaf. maafkan aku wahai M.E.R.E.K.A.

Tiada ulasan: