Rabu, 29 Oktober 2008

soalan pe ni 2

Bila umur dah cecah 18 or 19, aku sedang fikirkan macam mane nak jadi kaya. Mmg 'konsep kaya' tu yg sedang bermain dalam fikiran aku sekarang. Maybe sampai aku habis graduate nanti. (lagi 4 tahun=umur 22thn)

Konsep Kaya dlm fikiran aku sekarang:
1. Belajar sampai tamat, then baru fikir psl cari kerja.
2. Sambil belajar, sambil cari kerja kat Mamak dekat kolej aku.
3. Jual topup cecah sampai rm2000++ dlm sebulan mcm roomate aku.
4. Simpan duit JPA half and half lagi enjoy.
5. Bukak bisness yg boleh buat aku kaya+famous+glamorous+bley kirim sket kat parents :P
6. Jadi artis rakaman under syarikat BABAS
7. ****** idea dah hilang sbb ada org menyampuk tadi.

Aku mmg nak jadi kaya 1 hari nanti. Buat masa sekarang ni aku nak stick pd Konsep Kaya yg nombor 1 & 4. Sebab kalau aku ikut Konsep Kaya nombor 3, roomate aku akan kejar aku sampai Sungai Buloh sbb myibuk masuk bidang ke'expert'an nya. adoi...

GUE : RM 5025 bila nak masuk ni....

Tiada ulasan: