Selasa, 28 Oktober 2008

soalan pe ni

baru aku sedar yang dah berkurun lamenye aku tak tulis dlm blog miskin ni.

knape aku ckp blog miskin? sbb hanye aku sorang je yang suke bace blog ni. (mmg la,aku tuan punya!) apara...

esk aku exam TITAS (tamadun Islam & tamadun Melayu) huruf S tu aku tak tau stand for what. semua org cakap TITAS, then aku juz ikut cakap T.I.T.A.S.

berbalik pd topik. aku harap2 esk keluar soalan yg aku dah agak dari awal. Iaitu prinsip2 Islam Hadhari. Mungkin sangkaan aku meleset pd esok hari, tapi aku masih percaye yg soalan tu yg akan keluar esk. Kalau bukan, aku kne kejar ngan roomates sbb bagi panduan yg slh pd diorg. Mmg kne kejar sampai GOMBAK. (ape kena mngena gombak ngan soalan esk? - entah)

layan X-FRESH jap...

GUE : sehati berdansa or ritma berdansa? :(

1 ulasan:

SHaRKFiQ SSM berkata...

TITAS tu Tamadun Islam & TAmadun Asia!!