Ahad, 12 April 2009

bila aku dah mula sukakan OIAM 3...inilah jadinya

aku tau..

aku tau..



memang ini salah aku. aku tak patut bergembira di waktu aku akan mghadapi exam final sem. aku tau. aku rasa bersalah sgt2.



tapi..



aku nak tengok jugak!! apa nak jadi, jadilah!! (agak melampau..)



dan aku rasakan peserta yang plg layak menang rm1 juta tu adalah...(jeng3)



(bukan jeng kawan aku. dia xkan menang. hahaha)



adalah....








ke...


perubahan ketara bukan?? wah...agak bagus di sini.

WARKAH BUAT TOMOK

andai kata,kita tidak berjumpa..aku akan sentiasa..yakssss!! ape ni!

okie2..ni yang betulnye.

tomok,

1) buat betul2.

2) jangan lupa berdoa

3) jangan tinggal solat

4) ingat ALLAH bila dah menang nanti

5) buat album yang mematangkan diri anda

6) dah tak de idea

okiee!!!

GUE : aku start exam 19hb april

2 ulasan:

aREda berkata...

perh,ko ni mint t0m0k ke tim..
ish2,biar btol ko ni..
hahaha...

fatimah munirah mior habidin berkata...

tomok is a new man now. so, i support him so much