Khamis, 23 April 2009

kata-kata BERKAITAN yang agak merepek dan merapu. Aku suka!

silakan wahai tiM.haYaButSa.. luahkan...

1. "siulan si Rama-Rama bikin hidup jadi jelita"

2. "tolak ke tepi segala problem. biar ruang kosong, agar kita dapat berlari tenang"

3. "penghafalan ini menjadikan aku menghargai pimikiranku"

4. "ketika aku tenung gambar mereka, aku rindu pada teman sekolah"

5. "esok bermulalah perjuangan di atas kertas!!"

6. "kata-kata pujangga (Arjuna) kian pudar dan terus hilang"

7. "perutku menggesekkan irama kelaparan"

8. "jiwa bermusikkan rock juga punya hati untuk Illahi"

9. "semalam hari lama, hari ini hari baru"

10. "sayang aku, sayang saya, sayang 1000x sayang"


GUE : kolam penuh ikan

5 ulasan:

Ain berkata...

aku pening dgn kata² ko :P
pkerjaan sesuai unt anda → (ahli dewan bahasa & pustaka)

fatimah munirah mior habidin berkata...

bgs jugak idea tu. lepas tu aku amik ko keje susun buku2 aku. ya!

Ain berkata...

tah guneh ko..perli pe...haha :P

aREda berkata...

haha,ak pn sokong kwn ko 2 tim..
ko ni klo tuliz brmadh2,ley jd sasterawanita negara ni,huhu...

fatimah munirah mior habidin berkata...

xde maknenye..simple je ah.
lagipun, aku sorang je paham..haha