Selasa, 28 April 2009

INI BETUL2 PUNYA. AKU TAK SUKA PERASAAN NI!

Apa anda akan buat kalau anda ada perasaan yang ‘tak sedap’ hati? Kelirunya aku sekarang ni. Perasaan ni aku benci sama sekali sebab perasaan ni buat aku berteka-teki dengan hati dan perasaan. Berlegar2 persoalan dalam minda aku sekarang. Tapi yg pasti perasaan ni tak ada kena-mengena ngan lelaki ya! This is about my family. I don’t know what it is. Aku takut. Aku takut kalau aku cakap, benda ni jadi reality pulak. Tapi dah lama aku rasa tak sedap hati.

Mula-mula berita kapal terbang terh****s.

Then, semalam aku mimpi acc****t. Ngeri sgt. Kurang kawalan.

Tadi, bau daun p***** yang digunakan untuk…ahh!!

Jgn fikir. Jgn fikir. It wills getting worst if I keep thinking bout it. Nope! It will not gonna happen. I’ll make sure that. Tapi siapa aku? Persoalan lagi. Aku just manusia biasa yang tak mampu ubah qada’ dan qadar kalau itu yang telah ditetapkanNya. Aku tak mampu ubah. Itu hakikatnya!

3rd May 2009. Family aku (ayah,mie,abangah,mas) akan pergi melancong ke Turkey. Mintak2 la semuanya selamat. Mereka selamat pergi ke Turkey dan selamat pulang ke Malaysia. InsyaAllah.

Lupakan semua persoalan. Tenangkan jiwa. Kembalilah bernafas lega. Aminn~



GUE : Bila aku habis exam, diorang still kat sana tgh ambik gambar berlatar belakangkan Masjid Biru.. Wah!

4 ulasan:

aREda berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
aREda berkata...

sory td ak trpdm ap yg ak taip,ad ksilapn ejaan sket,hehe..

well,brbalik kt ap yg ko rse 2 tim..
ak rse 2 cme mainan prasaan ko je kot..
bnyk2 la brdoa,mntk2 ap yg ko rsekn 2 sumenye xbtol ye..
insyaallah,amin..

fatimah munirah mior habidin berkata...

memang pun..aku pun xske rasa2 camtu.
doakan la ye
tx miss areda

semangat2 trotsky berkata...

Loh Awok..!! Tok Kan Pulok Kawe nok Dudok rumoh Tok Gotong tu..!! Hak Aloh lo..!!