Jumaat, 11 September 2009

aku ingin kembali, tapi malas

hahaha...

based on the title above, 'aku ingin kembali, tapi malas'. banyak kerja. bertimbun-timbun. tak buat tapi bangga tengok movie2. hah! movie. memang melalaikan aku di malam hari sampai di tengah subuh. habis tengok, terus terlentok. macam minah lentok. new movies yang aku ambik dari Kuncup (1 of my friend) semua aku dah tengok + siap analysis sekali. dialog, uih memang terus hafal. ulang movie yang sama. bosan. tapi tengok.

sekarang aku dah mula nak berjinak-jinak balik tulis blog. macam2 cerita, tapi malas nak tulis. macam2 situasi pelik, tapi malu nak tulis. macam2 kejadian aneh, tapi saja tak nak tulis. bagi suspen sikit. actually, banyak! :)

"update la belog ko.." syaffiq cakap.

"malas la.. layan facebook" aku cakap.

oke. aku cuba bahagi masa tulis karangan panjang dalam blog dengan tulis status pendek dan simple dalam facebook.

aku cuba. jangan putuskan harapan aku.


GUE : lari2an

1 ulasan:

SHaRKFiQ SSM berkata...

akhirnya..tim kembali..
dgn 3 posts..
wahh..kalah beta..
hahaha..