Sabtu, 1 November 2008

aku FED-UP!

aku sedang dalam keadaan marah @ FED-UP sekarang ni!
sekali lagi...

FED-UP! bukan feedback ok.

Sebab?

wireless di tempat aku bukan macam wireless yang ada di CC yang sentiasa on tanpa putus yang mengkehendaki aku membayar RM1.50 = sejam.

Kerana?

aku tidak tahan untuk meng'connect'kan semula wireless yang sememangnya asyik terputus saja. Oleh sebab itulah, aku perlu menenangkan diri aku buat sementara waktu.
(sedang menarik nafas dan menghembusnya dengan perlahan)
.T.E.N.A.N.G. kembali

Mengapa?

1. aku tidak mampu untuk membeli modem Internet @ Celcom Broadband yang tersangat mahal harganya (ini hanya pendapat aku). kerana duit JPA aku masih berada dalam peti wang simpanan kerajaan Malaysia yang ku cintai.

2. mungkin penuntut di UiTM ini terlalu ramai sehinggakan wireless @ internet yang dibekalkan amatlah ciput.

3. mungkin setelah mendapat wang PTPTN (yang sememangnya diperolehi lebih awal dari wang JPA) membolehkan penuntut2 ini membeli laptop cap ACER. buat pengetahuan anda, laptop cap ACER ini akan menarik wireless dengan sangat kuat sehinggakan laptop aku yang berjenama COMPAQ tidak mampu melawannya. masyaALLAH~~ kuat betul dugaan buatku!

Oleh sebab demikian...

aku perlu menarik nafas dan menghembusnya semula dengan rasa GERAM!!
(perasaan yang teramat geram menguasai diriku)

astagfirullah. subhanallah. alhamdullilah.



GUE : telah dapat internet semula.

4 ulasan:

Anak Me+Rak berkata...

aloo susah hape..pakat2 reramai wat ar line sendiri..kt saner der kabel tipown dak

fatimah munirah mior habidin berkata...

x de kabel tipon la. kalo ade nak wat camne??

Anak Me+Rak berkata...

masok streamyx ar..susah aper..ngee~

fatimah munirah mior habidin berkata...

aku bukan budak electrical or engineering